Jij hoeft zelf niets extra’s te betalen om mee te doen aan uitjes en activiteiten. We vragen ieder jaar een vrijwillige ouderbijdrage. Ook diverse feesten betalen we hiervan.
De ouderbijdrage is vrijwillig. Dat willen we benadrukken. We sturen een factuur. Maar die hoeven je ouders niet verplicht te betalen. Niet betalen heeft geen gevolgen. Je kunt als leerling gewoon met alles meedoen en meegaan.